I allt vi gör, oavsett när, hur eller för vem, vill vi peka på Jesus.

Vår verksamhet

Gudstjänst

Varje söndag kl 11:00 firar vi gudstjänst tillsammans i Wesleykyrkan. Gudstjänsten är veckans höjdpunkt där vi tillsammans, gammal som ung får tillfälle att möta Gud genom hans ord, i lovsång och bön. I samband med gudstjänsten är det Leva Livet för alla barn.

Under gudstjänsten finns det möjlighet för tolkning till engelska för dig som inte helt behärskar det svenska språket.

Välkommen precis som du är till en gemenskap med Jesus i centrum.

Leva Livet

Varje söndag kl 11:00 firar vi gudstjänst tillsammans i Wesleykyrkan. Barnen är viktiga i församlingen och i vår verksamhet Leva Livet står barnen i fokus.

Vi börjar gudstjänsten tillsammans med hela församlingen för att därefter ge möjlighet för barnen att tillsammans få lära sig mer om bibeln, vem Gud och Jesus är och lite lek och pyssel.

Livsgrupper

Livsgrupper är Wesleykyrkans blodomlopp. Det är där livet händer. Vi ses hemma hos varandra varje eller varannan vecka för att dela livet, be, läsa bibeln och äta tillsammans. Vill du vara med i en livsgrupp?

Bönekvällar

Välkommen på bön på torsdagar!

De här kvällarna har foks på bön och förbön mitt i vardagen, välkommen!

Ungdomskvällar

Välkommen du som går i 7an till och med 3an på gymnasiet till träffar varje fredag! Vi ses från 18.30 där vi samlas kring Jesus, med fokus på att ha riktigt kul tillsammans. Alltid härlig gemenskap, ofta i kyrkan och självklart käk eller fika. Vi ses!

unsplash-image-w1FwDvIreZU.jpg

Språkcafé

Välkommen att träna din svenska. Vårt språkcafé är öppet för dig oavsett hur långt du kommit i ditt svenska språk.

Torsdagar 18:00 - Wesleykyrkan

PANA2837.jpg

Streetchurch

Vi går ut på RF Bergs plats på Limhamn för att träffa människor, samtala, lyssna och svara på frågor.

Välkommen att vara med! Vi ses vid 10:30 i kyrkan för att förbereda och gå tillsammans. De datum vi går ut finns under Detta händer.

Tisdagsträffen

Träff för daglediga på tisdagar kl 14.
Program, sång, fika och härlig gemenskap utlovas!

Ansvarig: Anna-Lena Janséus

Alpha

Alpha är för dig som vill veta mer om kristen tro. Vi håller regelbundet Alpha-kurser i Wesleykyrkan. Vill du vara med? Kontakta oss!